1. VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má kupující podle § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, s písemným prohlášením, ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Odstoupení od smlouvy musí být odesláno nejpozději poslední den 14 denní lhůty na uvedenou adresu. Termín 14 dní se počítá od dne doručení zboží.

Po odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku, je smlouva považována za neplatnou. To, co bylo obsahem smlouvy se vrací beze změny, pokud změna byla nutná v rámci běžného obchodního styku. Vrácení se provede bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů. Zakoupené zboží je třeba odeslat na následující adresu:

STYLMAN TRADE s.r.o Smetanova 175/6, 737 01 Český Těšín

Vrácené zboží by mělo být zabaleno tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy. Takto vrácené zboží bude přijato pouze tehdy, když bude nepoužité, čisté, zbavené zápachu (např. parfémy, krémy) a s kompletním nepoškozeným obsahem (např. originální etikety, štítky, originální obal, sáček a krabice). U punčochového zboží upozorňujeme, že nelze vrátit nebo vyměnit za jiné zboží, pokud bylo punčochové zboží zkoušené na noze. Zkoušené zboží z hygienických důvodů již nelze nabídnout k dalšímu prodeji. Kupující bere na vědomí, že pokud vracené zboží bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, zboží bude odesláno zpět kupujícímu na jeho náklady.

K vracenému zboží přiložte:

  • účtenku


Nepotřebujeme:

  • potvrzení od PPL
  • potvrzení objednávky

Rezignovat je možno z celé objednávky nebo její části. Internetový obchod ewomen.cz vrací Zákazníkovi platbu za odeslané zboží tak rychle, jak jen to je možné (obvykle v průběhu 14 dní, počítáno ode dne přijetí zásilky). Platbu za vrácené zboží vyplácíme na číslo účtu, které bylo uvedeno ve formuláři o vrácení zboží.

Nepříjímáme žádné zásilky na dobírku.


Vrácení plavek

Maximální počet vrácených plavek nemůže být větší než 2 kusy, např. pokud bylo objednáno 2 ks plavek, je možno vrátit celou objednávku, ale pokud bylo objednáno 3 ks a více, je možno vrátit maximalně 2 ks.

Limit byl stanoven z důvodů:

- hygienických,

- každé plavky jsou šité na míru, teprve na základě objednávky,

- vrácené plavky nejsou již prodávané v internetovým obchodě.

2. VÝMĚNA

Může se stát, že nevyberete vhodnou velikost, padnoucí barvu, nebo dokonce model. V takovém případě máte podle § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku právo výměnit zboží, s písemným prohlášením, ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží. Jenom hradíte za poštovné, kdy odesíláte zboží.

Výhody pro Vás

  • Garance výměny zboží do 2 dnů od převzetí přes nás zásilky

  • Výměna zboží proběhne rychle, bez zbytečných rizik a průtahů

  • Stačí nás kontaktovat a o vše ostatní se postaráme

  • Poskytneme Vám zákaznickou podporu

Zboží bude přijato pouze a jen tehdy, když bude odesláno s kompletním obsahem (např. originální etikety, štítky, originální obal, sáček a krabice) a nebude jevit známky opotřebení, používání či praní, nebude zapáchat cigaretovým kouřem, parfémy ani ničím jiným (včetně jeho doplňků). Berete na vědomí, že pokud vracené zboží bude poškozeno, nosit známky používání (např. zápach parfému, stopy kosmetiky) zboží bude odesláno zpět na Vaše náklady. Balík by měl být zabalen tak, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy

K vracenému zboží přiložte:

  • účtenku


Nepotřebujeme:

  • potvrzení od PPL
  • potvrzení objednávky

.

Zakoupené zboží je třeba odeslat na následující adresu:

STYLMAN TRADE s.r.o Smetanova 175/6, 737 01 Český Těšín

Pro realizaci výměny prosím napište nám na emailové adrese info@ewomen.cz žádost výměnu a uveďte:

  • Číslo své objednávky

  • Název zboží, které chcete vyměnit

  • Požadované zboží (velikost, barvu), které chcete dodat místo něj

  • Dodací adresu, kam Vám bude balíček doručený

Do druhého pracovního dne Vás bude zpětně kontaktovat náš pracovník výměn zboží, který potvrdí výměnu a termín doručení.

Případné rozdíly v ceně výrobků budou řešeny doplatkem, či vrácením rozdílu, podrobnosti Vám sdělí vždy před odesláním pracovník.

V případě, že chybí zboží na výměnu, internetový obchod ewomen.cz vrací Vám náležitosti za zboží tak rychle, jak jen to je možné ( obvykle v průběhu 14 dní, počítáno ode dne přijetí zásilky). Náležitosti za vrácené zboží vyplácíme na číslo účtu, které bylo uvedeno ve formuláři výměnu.

3. REKLAMACE

V případě obdržení vadného, nebo poškozeného zboží má Zákazník právo reklamovat ho v internetovém obchodě ewomen.cz.

K vracenému zboží přiložte prosím účtenku a reklamační formulář. Reklamaci je možno nahlásit pomocí formuláře .


Před odesláním zabalte a zabezpečte prosím důkladně zboží, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

Zakoupené zboží je třeba odeslat na následující adresu:

STYLMAN TRADE s.r.o Smetanova 175/6, 737 01 Český Těšín

V průběhu 14 dní ewomen.cz zaujme stanovisko k reklamaci zákazníka a informuje ho o vyřizování stížností.

V případě kladného rozhodnutí, internetový obchod opraví nebo vymění Zákazníkovi reklamované zboží na plnohodnotné. Pokud obchod nemá zboží, které má být vyměněno, Zákazník obdrží platbu za reklamované zboží tak rychle, jak jen to bude možné (obvykle v průběhu 14 dní, počítáno ode dne vyřízení reklamace).

V případě kladného rozhodnutí, internetový obchod vrátí zákazníkovi náklady za odeslání reklamovaného výrobku, dle ceníku.




Ke stažení